MIMOŘÁDNÉ OPATŘENÍ PLATNÉ OD 12. 4. 2021
Vážení rodiče,
od pondělí 12. dubna 2021 je na základě Mimořádného opatření č. j.: MZDR 14600/2021-1/MIN/KAN ze dne 6. 4. 2021 umožněno žákům 1. stupně vzdělávání rotačním způsobem (jeden týden prezenčně, druhý týden distančně).
V pondělí 12. dubna 2021 do školy nastoupí k prezenční výuce následující třídy:
- 1. A - Mgr. Kateřina Jirásková
- 2. A - Mgr. Marcela Havlíková
- 3. B - Mgr. Kamil Šisler
- 4. A - Mgr. Miroslava Drbohlavová
- 5. A - Mgr. Květoslava Šourková
Výběr tříd byl uzpůsoben personálním možnostem. V dalším týdnu od 19. dubna 2021 se prezenčně budou ve škole vzdělávat třídy: 1. B, 2. B, 3. A, 4. B a 5. B
Provoz školní družiny a školní klubu bude umožněn žákům na prezenční výuce ve stejných homogenních skupinách (žáci jedné třídy).
- 1. A nebo 1. B - Věra Valentová (zvonek - ŠD 2)
- 2. A nebo 2. B - Alena Mocáková (zvonek - ŠD 1)
- 3. B nebo 3. A - Petra Králová (zvonek - ŠD 3)
- 4. A nebo 4. B - Petra Kellerová/Vladimíra Buchalová (zvonek - ŠK)
Školní družina bude v provozu ráno od 6:30 hod. do 7:30 hod. a odpoledne do 16:00 hod. Školní klub bude fungovat pouze odpoledne do 16:00 hod.
Žáci 2. stupně pokračují v distančním způsobu vzdělávání. Jsou povoleny individuální konzultace všech žáků školy (1 žák - 1 pedagog) nebo skupinové online konzultace.
Od 12. dubna 2021 bude v provozu školní jídelna. Žáci na prezenční výuce navštěvující školní jídelnou jsou automaticky přihlášeni. Možnost odebírat si jídlo do jídlonosičů mají i všichni ostatní žáci 1. - 9. ročníku na distanční výuce po přihlášení do pátku 9. dubna 2021 do 12:00 hod. Přihlaste se prosím prostřednictvím e-mailu kancelar@jidelnasobotka.cz a nebo na telefonu: 732 499 838.
Provozní a hygienická opatření při prezenční výuce
- žáci 1. - 3. ročníku vstupují do školy pravým hlavním vchodem (u zvonku)
- žáci 4. - 5. ročníku vstupují do školy levým hlavním vchodem (bez zvonků)
- že školy dle rozvrhu odcházejí všichni žáci školy pravým hlavním vchodem (u zvonků)
- po vstupu do budovy školy platí dosavadní hygienická opatření (dezinfekce rukou, respirátory - dospělí, chirurgické roušky - žáci, rozestupy)
- žáci jsou povinni po celou dobu pobytu ve škole, školní družině a školním klubu nosit chirurgické roušky (nejsou povoleny látkové), jejich počet prosím přizpůsobte délce pobytu dítěte ve škole
- pohyb po budově bude omezen z důvodu minimalizování kontaktu mezi žáky různých tříd
- z důvodu častého větrání ve třídách a pravidelných vycházek prosíme rodiče, aby byly jejich děti dostatečně oblečeny
- žáci i zaměstnanci školy budou nově pravidelně (2x týdně - pondělí, čtvrtek) testováni antigenními testy LEPU RAPID, které jsou prováděny samoodběrem a nejsou náročné na provedení ani pro nejmenší děti
- ve škole bude při testování zajištěn dostatek pedagogického personálu, prosíme rodiče o důvěru, jsme přesvědčeni, že testování zvládneme sami
- zákonní zástupci žáků 1. - 3. ročníku přesto mají možnost asistovat při provádění testu svého dítěte, ale vzhledem k náročné organizaci testování by měli tuto možnost důkladně zvážit (zvyšuje se riziko možné nákazy dětí i vyučujících, neboť zákonní zástupci nejsou otestováni)
- žáci navštěvující ranní školní družinu si v testovací dny provedou test ihned po vstupu do školy pod dohledem vychovatelek
- ostatní žáci jsou testováni první vyučovací hodinu v testovací den ve třídě
- každá třída bude při testování rozdělena na dvě skupiny, ve kterých bude asistovat pedagogický dozor
- testování se neprovádí u žáků a zaměstnanců školy, kteří proděli onemocnění COVID-19 a neuplynulo více než 90 dnů od prvního RT-PCR testu s pozitivním výsledkem. Tuto skutečnost musí osoba doložit potvrzením od lékaře, lékařskou zprávou nebo zprávou z laboratoře v listinné či elektronické podobně.
- pokud není žák přítomen ve škole během pravidelného testování, absolvuje tento test ihned po příchodu do školy
- pokud se žák nebude testovat, nemůže se účastnit prezenčního vzdělávání ve škole, absence bude evidována jako omluvená
- v této situaci nemá škola povinnost zajistit distanční způsob vzdělávání (online výuka v programu MS Teams), ale poskytne mu přiměřenou formou studijní podpory - posílání týdenních plánů apod.
Další bližší informace naleznete v následujícím manuálu:
MANUÁL COVID-19 - TESTOVÁNÍ VE ŠKOLÁCH
Prosíme rodiče, aby s dětmi společně zhlédli následující instruktážní video s návodem testování.
NÁVOD NA REGISTRACI K PCR TESTU
Děkujeme za spolupráci a respektování nastavených pravidel.
Mgr. Jana Knapová, ředitelka školy
KRIZOVÉ OŠETŘOVNÉ
Vážení rodiče,
mnozí z Vás se na nás obracíte se žádostí o vystavení potvrzení v souvislosti s "OŠETŘOVNÝM". Oproti loňskému jaru však došlo k legislativní změně a k žádosti o ošetřovné již nepotřebujete písemné potvrzení školy o jejím uzavření.
Podrobné informace, jak si zažádat o ošetřovné s příslušnými formuláři a návody najdete na stránce Ministerstva práce a sociálních věcí.
Radek Štaff, hospodář školy
MIMOŘÁDNÉ OPATŘENÍ OD 1. 3. 2021
Vážení rodiče,
Vláda České republiky vyhlásila od 27. 2. 2021 nový nouzový stav, v jehož rámci přecházejí od pondělí 1. března 2021 na distanční výuku i první a druhé třídy základních škol.
Rozvrh on-line výuky pro celou školu najdete pod následujícím odkazem:
ROZVRH ON-LINE VÝUKY PLATNÝ OD 1. 3. 2021
V rámci nových pravidel bude uzavřena i školní jídelna.
Všechna nová opatření by měla platit po dobu tří týdnů.
Děkujeme Vám za spolupráci, přejeme pevné zdraví a mnoho sil, v případě dotazů nás kontaktujte.
Mgr. Jana Knapová, ředitelka školy
MIMOŘÁDNÉ OPATŘENÍ PLATNÉ OD 25. 2. 2021
Vážení rodiče, milí žáci,
na základě mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví čj. MZDR 15757/2020-44/MIN/KAN (dostupné ZDE) se přijímají následující opatření:
- od 25. 2. 2021 jsou všichni zaměstnanci školy, zákonní zástupci a nezbytně nutné návštěvy povinni nosit v prostorách školy respirátor nebo obdobný prostředek (vždy bez výdechového ventilu) naplňující minimálně všechny technické podmínky a požadavky (pro výrobek), včetně filtrační účinnosti alespoň 95 % dle příslušných norem (např. FFP2/KN 95),
- ve výjimečných případech, kdy je nezbytné, aby žák nebo student při výuce viděl na ústa učitele, je možné, aby učitel použil jako ochranný prostředek dýchacích cest ochranný štít, a to za podmínky, že dodržuje vzdálenost alespoň 2 metry od žáků nebo studentů,
- od 1. 3. 2021 jsou všichni žáci a žákyně povinni nosit v prostorách školy chirurgickou roušku nebo obdobný prostředek naplňující minimálně všechny technické podmínky a požadavky (pro výrobek) normy ČSN EN 14683+AC (od tohoto data již není možné nosit látkové roušky)
Prosíme Vás, abyste výše uvedená nařízení respektovali a zajistili dětem dostatek chirurgických roušek podle délky pobytu dítěte ve školních zařízeních.
Děkujeme za spolupráci a přejeme pevné zdraví.
Mgr. Jana Knapová, ředitelka školy
ZAHÁJENÍ 2. POLOLETÍ ŠKOLNÍHO ROKU 2020/2021
Milí žáci,
2. pololetí školního roku 2020/2021 zahajujeme ve 3. - 9. ročníku distančním způsobem. Víme, že tento stav je pro mnohé z vás vyčerpávající, ale přesto je nutné, abyste ve své práci nepolevovali a snažili se i nadále aktivně spolupracovat při online hodinách i průběžně plnit zadanou samostatnou práci. Jen tak budeme moci po návratu do školy plynule navázat novým učivem a tento přechod nebude pro nás pro všechny tak obtížný.
Vzhledem k tomu, že se našim deváťákům blíží přijímací řízení na střední školy, navyšujeme v 9. ročníku 4 online hodiny/týden (český jazyk, matematika, výchova k občanství a nepovinně čtenářský klub (práce s textem)).
Věřím, že se epidemiologická situace zklidní natolik, že se po jarních prázdninách budeme moci postupně vracet do školy.
Přeji vám mnoho síly a optimismu do druhého pololetí.
Mgr. Jana Knapová, ředitelka školy
MIMOŘÁDNÉ OPATŘENÍ PLATNÉ OD 11. 1. 2021
Vážení rodiče,
od pondělí 11. ledna 2021 bude probíhat prezenční výuka nadále pouze v 1. a 2. ročníku dle následujících pravidel:
- žáci 1. - 2. ročníku budou do školy vcházet i odcházet pravým hlavním vchodem (u zvonků)
- po celou dobu ve škole mají žáci povinnost nosit roušku (doporučujeme alespoň dvě roušky na dopoledne a jednu roušku do školní družiny)
- z důvodu častého větrání ve třídách a pravidelných vycházek prosíme rodiče, aby byly jejich děti dostatečně oblečeny
- provoz školní družiny bude umožněn ve stejných homogenních skupinách (žáci jedné třídy)
- 1. A - Věra Valentová (zvonek - ŠD 2)
- 1. B - Alena Mocáková (zvonek - ŠD 1)
- 2. A - Petra Králová, Romana Černá (zvonek - ŠD 3)
- 2. B - Radka Daxnerová, Petra Kellerová, Ilona Jalovecká (zvonek - ŠK)
- provozní doba ranní školní družiny: 6:30 - 7:30 hod.
- provozní doba odpolední družina: do 16:00 hod.
- z organizačních a provozních důvodů je odpolední školní družina zkrácena o půl hodiny
Prosíme rodiče, aby vzhledem k celkové situaci zvážili délku pobytu svých dětí ve školní družině, neboť i tam budou muset mít po celou dobu roušku (ve škole i na vycházce).
Žáci 3. - 9. ročníku pokračují v distnanční výuce. Oproti podzimu došlo k navýšení počtu online hodin na 1. stupni. Aktualizované rozvrhy online hodin naleznete pod následujícím odkazem:
https://www.zssobotka.cz/inpage/domaci-ukoly/
Školní jídelnu mohou od pondělí 11. ledna 2021 navštěvovat žáci 1. a 2. ročníku včetně zaměstnanců školy, ostatní žáci si mohou obědy vyzvednout do jídlonosičů.
Děkujeme za spolupráci a respektování nastavených pravidel.
Mgr. Jana Knapová, ředitelka školy
vítejte na oficiálních webových stránkách školy